Inresetillstånd

tyyp... 39 dagar kvar till avfärd! Veckorna bara springer iväg

Snart är det dags, slutfakturan är betald och alla papper är inskickade. Det är nämligen en himla massa pappersjobb att göra innan man åker har jag märkt... Tur att jag har världens bästa pappa som ställer upp och hjälper mig ♥
Alla studenter som reser till USA måste ansöka om ett turistvisum senast 4 veckor före avresa. När jag skulle göra det verkade allting vara emot mig, internet slutade fungera, det krånglade vid betalningen m.m. Haha, men till slut fick vi till det och redan dagen efter fick jag mitt inresetillstånd Tur där att jag inte har suttit i fängelse för mord, knarksmuggling eller terroristiska verksamheter! Då hade det nog inte gått så bra
En kopia av mitt visum skickades in till EF tillsammans med en kopia av mitt pass och en "medical release", så nu är allt på sin plats.

(Bild: Ef)
California here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0