1 månad kvar!

30 maj, precis en månad kvar tills jag åker!
Sjukt egentligen... det känns som att det var nyss som jag fick mitt första mail från värdfamiljen. Samtidigt känns dem nästan som gamla bekanta, internet kan verkligen vara bra! Nu "känner" vi iallafall varandra litegrann innan första mötet, det gör det enklare att börja prata skulle jag tro. Man vill ju helst undvika pinsam tystnad, eller att ställa fel frågor... fast nu blev jag nästan lite nervös för det ändå :O

Nu har en fundering... Vad ska jag köpa för "souvenir" från Sverige till min värdfamilj? Det får ju gärna vara något typiskt svenskt men vad räknas som det då? Mat (typ köttbullar) går inte så bra att ta med. Hehe :)

(Bild: Google) hm.. är ens köttbullar svenskt föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0