Weekend in the beach house

Vilken fantastisk helg!
Innan jag börjar berätta kanske jag ska förklara vilka alla är. Så: jag bor hos en familj som består av mamma Susan, pappa Henry, döttrarna Rachel och Caroline samt sonen William (Will). Med oss bor också en annan utbytesstudent, Paula från Spanien. De är alltså huvudpersonerna i min resa kan man säga ;)

Igår, lördag (vi är nio timmar efter här) åkte jag, Rachel, Caroline, Susan och Paula och shoppade på en ganska stor outlet innan vi åt lunch på Souplantation (en jättebra restaurang enligt mig, där fanns en enorm salladsbuffe, massor av soppor, bröd, macaroni and cheese, pizza mm och smaskiga efterrätter). Vi avslutade färden till strandhuset med att gå på en "Country Market" för att köpa färska grönsaker och frukt.
På outleten köpte jag ett par jeansshorts från Cotton On, ett linne från J.Crew och en leopardfärgad väska och massa ringar från Tillys

Vi började dagen med en smaskig pannkaksfrukost. Riktigt amerikanskt!


Första stoppet: WALMART! (Paula och Rachel på bilden)


Jag utanför Walmart :)


Shopping! Caroline i fronten.


Lunch! Härlig salladsbuffé på Souplantation.


haha...Rachel och Paula utanför en Country Market.

Fortsättning kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0