Weekend in the beach house, part 2

Fortsätter på förra inlägget.

Efter shoppingrundan åkte vi alltså till familjens "beach house". Egentligen är det vid en båtkanal eller vad man ska kalla det, men underbart fint var det! Vi gjorde oss hemmastadda och precis som i det "vanliga" huset delar jag rum med Caroline medan Paula delar rum med Rachel.
Vid sju-tiden tog jag, Paula och Rachel en varsin cykel ur garaget och cyklade till stranden som låg ca 5 minuter bort. Rachel skulle fotografera mig och Paula vid havet, hon vill nämligen bli fotograf så hon tränar mycket. Jag tror definitivt att hon kan lyckas för hon tar fantastiska bilder! Vi hade jätteroligt där vi hoppade runt, posade, skämtade och skrattade. Och jag fick ett nytt smeknamn: Angel. För att mitt ljusa hår liksom "smälte in" i himlen på flera fotografier, hahah! Härlig kväll ♥

Jag ska be att få bilderna från Rachel, just nu har jag bara några få som jag tog.

Paula och Rachel på stranden.


Paula. (i love this picture)


Våra cyklar. Min är Roger, han till höger ♥


Utsikt från "strandhusets" altan.


Grannens hund.

to be continued...

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-06-13 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0