Bilder från första "skoldagen"

Kameran går på högvarv vilket är tur, för som man brukar säga: en bild säger mer än tusen ord.
Här kommer bilder från min första skoldag och små förklaringar till bilderna :)


Bild från min första bussresa i en gul amerikansk skolbuss. Pasadena, mitt hem de kommande veckorna ♥


GULA SKOLBUSSAR!!! som taget ur mean girls eller nåt (Y)

Stället där vi har våra lektioner heter Lake Avenue Church och är både en av områdets största kyrkor, en skolanläggning med klassrum och en idrottshall samt dagis? tror jag :P Det är en stor anläggning med flera olika byggnader.

Lake Avenue Church


Utanför ena ingången stod en hoppborg och massor av små barn gick omkring och sjöng med hattar och flaggor. Så söta :)


(Här inne i den här byggnaden, fast lite till höger, har jag mina lektioner)


Placeringstest väntade i klassrummen... För att lärarna ska kunna bedöma vilken nivå vi är på i engelska och göra klasser efter det. Bredvid står min söta lunchpåse ^^


Lunchade med Joakim, Christofer, Herman, Bob, Lisa och Julia :)

Det får räcka för nu men mer bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0