I'm in the USA

Wiiiiiiiiehiii, jag är i USA nu! Vi kom fram till LAX (Los Angeles flygplats) igår kväll och åkte sedan buss till en plats där våra värdfamiljer plockade upp oss. Snacka om att jag var nervös inför första mötet! Men det gick bra även om jag var trött efter typ 28 timmars vakenhet och 17 timmars resa. Resan var för övrigt både tröttsam och rolig. Vi var 17 svenskar som reste från Arlanda och alla var vi lite pirriga. Nu har jag sovit min första natt hos värdfamiljen, klockan är typ halv åtta på morgonen här. Nu ska jag göra mig iordning för första dagen i skolan!

Det vill inte fungera när jag ska ladda upp bilder från igår... hm... undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0