Good morning sunshines!

Godmorgon! Här är klockan runt 9 på morgonen och jag vaknade precis. Idag ska jag åka med min värdfamilj till deras strandhus där vi ska spendera helgen. Men först blir det shopping :D Det är helt underbart här, jag trivs som fisken i vattnet! På tal om vatten... Igår badade jag, Rachel och hennes killkompis Ben i typ 5-6 timmar, vi varvade mellan poolen och jacuzzin. Härligt! Det kom nytt folk och hälsade på hela tiden så det blev som ett litet poolparty, vi var nog ca 15 pers :)

Nu fungerar det att lägga upp bilder så här kommer några från resan, de andra har jag inte hunnit lägga in än.

Tågresa till Arlanda. Snacka om fullproppat tåg! eller..? ↓

Mamma skulle fota mig, det slutar alltid på samma sätt. Konstnärligt tycker hon själv... ;) ↓

Några EF-flickor på Arlanda :) ↓

Min välkomstmiddag blev på IN-N-OUT

IN-N-OUT är en lite finare version av McDonald's kan man säga. Och det finns bara i Kalifornien! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0