"Host Family Application Form"

Viktigt formulär från EF som måste fyllas i snarast, nämligen det som ska hjälpa dem att hitta en passande värdfamilj till mig. Fast som jag förstår det är det värdfamiljen som väljer studenten, så formuläret är nog till för att hjälpa dem. Vilket gör det ännu viktigare att man är noggrann! Tänk om ingen vill ha mig, buhuuu...

Nu har jag iallafall suttit i x antal timmar och skrivit om mig själv, mitt liv, varför jag vill åka på språkresa och hej fadiruttan allt vad det är. Steg 1-7 ska fyllas i och bara 3:e steget själv tog typ timmar? Herregud vilken process! Jag har skrivit och suddat, förkortat, fixat och trixat typ 100 gånger. Men nu är jag äntligen klar :D
16-årig, trevlig blondin söker amerikansk familj. Hoppas någon nappar!


Bild: EF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0